Kommunikáció az ügyfélkapcsolatokban

Összegzés
429 lap
12 teszt
221 kép
16 videó, film
Publikálva: 2015.11.11
Teljesítés feltétele
Minden vizsga sikeres teljesítése

Üzleti és ügyfélszolgálati kommunikációs alaptréning multimédiás elemekkel. Mitől lesz hatékony a kommunikációnk? Az üzleti kommunikációs helyzetek jellemzői. A sikeres értékesítés feltételrendszere, az értékesítés lépései nyitástól az utánkövetésig. Az ügyfél-elégedettség növelésének módszerei. Agresszió- és manipulációmentes ügyfélkommunikáció. Ügyfélszolgálati alapok – személyes és telefonos ügyfélkiszolgálás. Asszertivitás, tárgyalás és kifogáskezelés eladói munkakörben. Az ügyfelek személyiségtípusának megfelelő kommunikációs stílusok.

 

Ezt az oktatóanyagot intézményi megrendelők számára tudjuk biztosítani, egyedi megállapodás alapján. Amennyiben érdekli ezen oktatóanyagunk, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba cégünk általános elérhetőségein.


1. A kommunikáció alapjai
3. A nem verbális kommunikáció
4. Az értékesítés alapjai
5. Az értékesítés folyamata 2.
5. Asszertív kommunikáció
6. Az én-üzenet és az aktív hallgatás
7. Tárgyalástechnika
8. Ügyfélszolgálati kommunikáció
2. A kommunikáció folyamata
5. Értékesítés folyamata 1.
5. A konfliktusok
7. A tárgyalás kulcskérdései
7. Tárgyalástechnika_2
9. Az ügyfelek személyiségtípusai
8. Telefonos ügyfélszolgálati kommunikáció
21. A konfliktusok
Reklamációkezelés

Köszönjük értékelését!

Ha szeretne szöveges értékelést is megadni, kérjük írja le véleményét:

Tananyagok

rendezés:
Sajnos nincs találat.

 

Köszönjük értékelését!

Ha szeretne szöveges értékelést is megadni, kérjük írja le véleményét: