
Kommunikáció az ügyfélkapcsolatokban
Üzleti és ügyfélszolgálati kommunikációs alaptréning multimédiás elemekkel. Mitől lesz hatékony a kommunikációnk? Az üzleti kommunikációs helyzetek jellemzői. A sikeres értékesítés feltételrendszere, az értékesítés lépései nyitástól az utánkövetésig. Az ügyfél-elégedettség növelésének módszerei. Agresszió- és manipulációmentes ügyfélkommunikáció. Ügyfélszolgálati alapok – személyes és telefonos ügyfélkiszolgálás. Asszertivitás, tárgyalás és kifogáskezelés eladói munkakörben. Az ügyfelek személyiségtípusának megfelelő kommunikációs stílusok.
Ezt az oktatóanyagot intézményi megrendelők számára tudjuk biztosítani, egyedi megállapodás alapján. Amennyiben érdekli ezen oktatóanyagunk, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba cégünk általános elérhetőségein.



|
|
|