Kommunikáció az ügyfélkapcsolatokban

Üzleti és ügyfélszolgálati kommunikációs alaptréning multimédiás elemekkel. Mitől lesz hatékony a kommunikációnk? Az üzleti kommunikációs helyzetek jellemzői. A sikeres értékesítés feltételrendszere, az értékesítés lépései nyitástól az utánkövetésig. Az ügyfél-elégedettség növelésének módszerei. Agresszió- és manipulációmentes ügyfélkommunikáció. Ügyfélszolgálati alapok – személyes és telefonos ügyfélkiszolgálás. Asszertivitás, tárgyalás és kifogáskezelés eladói munkakörben. Az ügyfelek személyiségtípusának megfelelő kommunikációs stílusok.

 

Ezt az oktatóanyagot intézményi megrendelők számára tudjuk biztosítani, egyedi megállapodás alapján. Amennyiben érdekli ezen oktatóanyagunk, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba cégünk általános elérhetőségein.

Az oktatóanyag tartalma:
290 képernyőnyi tartalom
19 videó/animáció (41 perc)
257 kép
Témák:
  • A kommunikáció alapjai
  • A nem verbális kommunikáció
  • Üzleti kommunikáció
  • Kommunikáció az értékesítés során
  • Asszertív kommunikáció
  • Az én-üzenet
  • Tárgyalástechnika
  • Ügyfélszolgálati kommunikáció
  • Az ügyfelek személyiségtípusai

Köszönjük értékelését!

Ha szeretne szöveges értékelést is megadni, kérjük írja le véleményét:

Tananyagok

Sajnos nincs találat.

Kommunikáció az ügyfélkapcsolatokban

Alapozó kommunikációs és személyiségfejlesztő tréning ügyfélszolgálati és kereskedelmi területen dolgozó munkatársak számára.
Demo
Érdeklődés

 

Köszönjük értékelését!

Ha szeretne szöveges értékelést is megadni, kérjük írja le véleményét: