Kommunikáció az ügyfélkapcsolatokban

Összegzés
297 lap
7 teszt
256 kép
19 videó, film
Publikálva: 2015.11.11
Teljesítés feltétele
Minden vizsga sikeres teljesítése

Üzleti és ügyfélszolgálati kommunikációs alaptréning multimédiás elemekkel. Mitől lesz hatékony a kommunikációnk? Az üzleti kommunikációs helyzetek jellemzői. A sikeres értékesítés feltételrendszere, az értékesítés lépései nyitástól az utánkövetésig. Az ügyfél-elégedettség növelésének módszerei. Agresszió- és manipulációmentes ügyfélkommunikáció. Ügyfélszolgálati alapok – személyes és telefonos ügyfélkiszolgálás. Asszertivitás, tárgyalás és kifogáskezelés eladói munkakörben. Az ügyfelek személyiségtípusának megfelelő kommunikációs stílusok.

 

Ezt az oktatóanyagot intézményi megrendelők számára tudjuk biztosítani, egyedi megállapodás alapján. Amennyiben érdekli ezen oktatóanyagunk, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba cégünk általános elérhetőségein.


1. A kommunikáció alapjai
2. A nem verbális kommunikáció
3. Üzleti kommunikáció
4. Kommunikáció az értékesítés során
5. Asszertív kommunikáció
6. Az én-üzenet
7. Tárgyalástechnika
8. Ügyfélszolgálati kommunikáció
9. Az ügyfelek személyiségtípusai

Köszönjük értékelését!

Ha szeretne szöveges értékelést is megadni, kérjük írja le véleményét:

Tananyagok

rendezés:
Sajnos nincs találat.

 

Köszönjük értékelését!

Ha szeretne szöveges értékelést is megadni, kérjük írja le véleményét: